FASCYNACI MOCNEGO ALKOHOLU
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Regulamin Klanu
1.1. Każdy Klanowicz zobowiązany jest do posiadania sprawnego mikrofonu,oraz komunikatora TS3. Uprasza się aby podczas wspólnej gry gracze korzystali z sluchawek, ma to na celu eliminację echa wywolanego przez głośniki.
1.2. Każdy klanowicz ma obowiązek przebywania na TS3, będąc zalogowanym na WoT.
1.3. Niemożność przebywania w danym czasie na ts3 należy zgłaszać oficerom klanu.
1.4. Każdy Klanowicz, jeśli jest zalogowany, ma obowiązek pojawiania się na treningach klanowych, bitwach Clan Wars i Twierdzach.
1.5. Każdy Klanowicz powinien bronić dobrego imienia klanu - najważniejsza jest kultura osobista i szacunek do drugiej osoby.
1.6 Każdy klanowicz powinien rozwijać się w grze, dotyczy to zarówno garażu jak i umiejętności. (lista preferowanych przez klan czołgów znajduje się na ts3 w odpowiednim ogłoszeniu)
1.7 Każdy klanowicz powinien zarejstrować się na stronie klanu po uplywie 2 tygodni przebywania w klanie.
Bitwy zespołowe
2.1. Podczas rozgrywania wszelkiego rodzaju bitew zespołowych, gracze mają obowiązek sluchania i bezwzględnego wykonywania poleceń wydanych przez dowódcę/ów polowych. Przed wykonaniem manewrów nie będących w zamyśle taktyki, należy zgłaszać taki zamiar dowódcy.
2.2. Obecność na bitwach zespołowych jest OBOWIĄZKOWA, jeżeli takowa jest zakładana przez oficerów klanu to jest: Dowódcę, Oficera wykonawczego, Oficera Kadrowego, Dowódcę grupy bojowej. Polecenie wejścia do lobby może wydać graczowi inny gracz tylko w przypadku jeżeli jego ranga w klanie jest o dwa stopnie wyższa. W przypadku kiedy bitwy zespołowe zakladają gracze nie będący oficerami, obecność jest dowolna.
2.3. Każdy klanowicz zobowiązany jest do zdobycia minimum 400 lupów w miesiącu (Liczba 400 jest liczba minimalną wymaganą, zaleca się jednak znaczące przekraczanie tej wartości). Trzech graczy z największą liczbą łupów w TYGODNIU, będzie miało pierwszeństwo przy wyborze daty i godziny uruchomienia eventów z twierdzy. *minimalna liczba lupów może ulec korekcie w górę lub w dół.
2.4. Każdy klanowicz powinien posiadać czołgi odpowiednie do wszelakich rozgrywek zespolowych. Lista najbardziej porządanych czolgów znajduje się na TS3 w odpowiednim ogłoszeniu.
2.5 Podczas gier zespołowych osoby dostępne w tym czasie na wot, są zobowiązane do wejścia do lobby, tak aby dowódca mógł dobrać optymalny skład do gry.
2.6 Gracz który w danej chwili nie ma ochoty na grę zespołową, ale dowódca go potrzebuje, zobligowany jest do rozegrania conajmniej trzech gier.
2.7 Doboru pojazdów dokonuje dowódca prowadzący daną grę zespołową.
Aktywność w klanie
4.1. Gracze należący do klanu powinni wykazywać się aktywnością, przynajmniej 4 dni w tygodniu najlepiej w godzinach wieczornych między 18:00 a 24:00
4.2. Za gracza aktywnego uważana jest osoba która w miare swoich możliwości udziela się w bitwach zespołowych, zaznacza swoją obecność na czacie klanowym, dąży do tworzenia plutonów z innymi graczami, rozwija swoje umiejętności oraz garaż, sluży radą mniej doświadczonym klanowiczom etc.
4.3. Aktywność w klanie daje następujące profity: Przyznanie wyrzszej rangi w klanie, wpływ na ustalanie dat i godzin eventów z twierdzy, odpowiednio większy % ze zdobywanego złota w wojnach klanów. * zasady przyznawania rang znajdują się w odpowiednim ogłoszeniu na TS3.
4.4. dłuższe nieobecności w grze (powyżej tygodnia) należy zgłaszać oficerom klanu. Gracze nieaktywni w grze powyżej miesiąca otrzymają rangę rezerwisty, po uplywie następnego tygodnia zostaną usunięci z klanu. * ostateczną decyzje o usunięciu gracza z klanu podejmuje dowódca.
4.5. Gracze którzy są obecni w grze ale nie wykazują jakiegokolwiek zainteresowania i zaangażowania w życie klanu tzw.Duchy klanowe, zostaną uznani za graczy nieaktywnych i usunięci z klanu.
Offline
Strony: 1